Hjemmeside

Skal din virksomhed bruge en ny hjemmeside eller trænger jeres gamle til et nyt pift? Vi er specialister i opsætning af hjemmesider og har gennem årene hjulpet mange kunder med dette.

Når vi sætter hjemmesider op, er det med fokus på brugervenlighed. Vores hjemmesider er altid responsive, så de tilpasser sig mobile enheder.

Alle vores hjemmesider er udviklet i WordPress. Udover at være yderst fleksibelt og brugervenligt, så er WordPress også det mest anvendte CMS (Content Management System) på markedet. 28% af hele internettet er i dag drevet af WordPress.

Kontakt os vedr. opsætning af hjemmeside

Webshop

Danskerne brugte i 2016 mere end 100 milliader på e-handel. Skal din virksomhed have en del af denne kage? Så kan vi hjælpe med at opsætte en webshop der skaber salg.

Konkurrencen på nettet er i dag blevet meget hårdere og kunderne har fået mange flere valg. Dette gør at kunderne stiller højere krav til din webshop, for fungerer den ikke optimalt finder de blot en anden.

Vi anvender webshop-systemet WooCommerce, hvilket vi anbefaler til størstedelen af vores kunder, der ønsker at sælge på nettet. Det er en del af WordPress-systemet og er ligesom dette utrolig brugervenligt og fleksibelt.

Kontakt os vedr. opsætning af webshop

Facebook annoncering

Facebook er verdens største sociale medie med over 2 milliader brugere. I Danmark er det også det mest anvendte sociale medie, hvor 3,5 millioner danskere i dag har en profil.

Udover at have den fordel, at størstedel af befolkningen anvender det, så er det også et af de mest effektive annonceplatforme der findes. Segmentering- og målretningsmulighederne er utrolig stærke.

Du har mulighed for med stor nøjagtighed at ramme din målgruppe. Annonceringsmulighederne er mange og bl.a. deres remarketing-funktion (målrette imod personer der tidligere har besøgt bl.a. din hjemmeside) gør det til en uundværlig brik i din digitale strategi.

Kontakt os vedr. Facebook annoncering

Søgemaskineoptimering

Trafik der kommer via (organiske) søgninger på Google, er ofte noget af det mest effektive, da brugeren får svar på den søgeforspørgsel han har lavet og ikke blot lokket derover via f.eks. bannerannoncer.

Derfor er det også vigtigt at være tilstede i Googles søgeresultater og synlig på side 1. Der er i dag så få personer som klikker sig videre til side 2, at det siges at Jimmy Hoffa’s lig gemmer sig på side 2.

For at kunne komme i top, skal Google kunne forstå din hjemmeside. Derudover kræver det bl.a. også at folk linker til den, da Google ser dette som en anbefaling. Men dette er blot en af de omkring 200 faktorer der spiller ind, når Google skal bestemme din sides placering.

Kontakt os vedr. søgemaskineoptimering

Google AdWords

Google AdWords er Googles annonce platform. Her har du mulighed for at få vist annoncer på søgesiden (tekst annoncer), på andre hjemmesider (banner annoncer) og på YouTube (video annoncer).

Med AdWords får du virkelig stærke muligheder for at påvirke din målgruppe. Men vær forsigtig – det er rigtig nemt at spilde en masse penge, hvis det ikke opsættes korrekt.

En korrekt opsætning og struktuering af din AdWords-konto giver dig de mest vilkår for at få succes med Google AdWords. Herudover er implementering af sporing også essentielt, så du kan se hvilket annoncer der har leveret resultaterne.

Kontakt os vedr. Google AdWords

Online strategi

Konkurrencen på nettet er benhård. Hver dag kommer der nye virksomheder til, som kæmper om brugernes opmærksomhed. Hvis du vil have succes på nettet har du brug for en online strategi.

Det er let at oprette annoncer og kaste nogle penge efter dem. Kunsten ligger i at ramme den rigtige målgruppe og hermed få dem til at give et positivt afkast, der bidrager til din forretning.

I tæt samarbejde med dig, hjælper vi med at få udarbejdet en effektiv strategi til hvordan du bedst opnår dine mål. Vi kigger på hvordan du bedst rammer din målgruppe, hvilke budskaber du bør slå på og hvordan du bedst kommunikerer disse.

Kontakt os vedr. online strategi

Web analyse

John Wanamaker (1838-1922), en succesfuld amerikansk handelsmand, sagde engang: “Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half”. Sådan er det heldigvis ikke længere.

Noget af det bedste ved at arbejde online, er at vi kan måle stortset alt. Var det annonce A eller B der skabte salget? Har en kanal assisteret en anden i et salg? Kommer nogle af mine kunder via mobilen?

Web analyse og korrekt sporing er en af de vigtigste (og nok mest overste) dicipliner, når det kommer til at drive en forretning online. Web analyse kan spare dig for tusindvis af kroner og hjælpe dig med at optimere din indtjening, ved at satse på de rigtige kanaler.

Kontakt os vedr. web analyse

E-mail marketing

E-mail marketing er en af de dicipliner der kan tage din forretning til nye højder, hvis den bliver anvendt korrekt. Selvom det har mange år på bagen, er det fortsat en af de kanaler der giver det højeste afkast (ROI).

Selvom e-mail er et effektivt salgsværktøj, så kan det bruges til meget mere end blot direkte salg. Det kan bl.a. bruges til at fastholde nuværende kunder, uddanne og gøre nye potentielle kunder salgsklare.

En anden smuk ting ved e-mail, er muligheden for at opsætte automatisering. Har du nogle informationer, som du ønsker at vise til alle nye eller potentielle kunder, men du ønsker ikke at drukne dem i information? Her kan et automatiseret e-mail flow hjælpe dig.

Kontakt os vedr. e-mail marketing

Fysisk forretning

Har du en fysisk butik, restaurant, salon eller noget helt fjerde? Så ønsker du naturligvis at få så mange personer ind som muligt, så du her kan lade dine vare, ydelser eller lokaler tale for sig selv.

Måske er du medlem af et kædesamarbejde og har ikke en selvstændig hjemmeside, som du kan sende dine kunder hen til? Frygt ej, vi kan stadig hjælpe dig med at få flere kunder i din forretning.

Vi kan hjælpe med at få dit budskab ud lokalt via online medier. Ved at afgrænse dine annoncer geografisk sparer du både penge og får en bedre annonce. Vi kan også hjælpe dig med at komme til tops i Googles lokale resultater, der bliver vist når man f.eks. søger efter “frisør”.

Kontakt os vedr. promovering af fysisk forretning